خط حمله خطرناک تیم ویلموتس و یک حدنصاب خوب

به گزارش مجله سرگرمی، تیم ملی ایران به لطف پیروزی های پرگل مقابل کامبوج و سوریه توانسته یک حدنصاب خوب را در بحث گلزنی در دوران ویلموتس ثبت کند.

خط حمله خطرناک تیم ویلموتس و یک حدنصاب خوب

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی فوتبال ایران زیر نظر مارک ویلموتس توانسته میانگین گل زده بسیار خوبی را به ثبت برساند. هر چند تیم ملی ایران دیدار سخت و دشواری در ماه های اخیر برگزار ننموده اما تعداد گل زده این تیم بسیار بالا بوده و موجب ثبت یک حدنصاب خوب در گلزنی برای تیم ملی ایران شده است.

شاگردان مارک ویلموتس در سال 98 و از زمان اتمام جام ملت های آسیا، در پنج دیدار رسمی و غیر رسمی به میدان رفتند که دیدار تیم ملی بزرگسالان برابر امید ایران در فیفا دی نبود و در فیفا ثبت نشده است.

با این حال تیم ویلموتس در چهار دیدار خود که دو بازی رسمی و دو بازی هم محبت آمیز بود، 21 گل زده و تنها یک گل از کره جنوبی دریافت نموده است. با این حساب این تیم توانسته در چهار بازی خود میانگین گل زده 5.25 گل را ثبات کند و تنها 0.25 گل به ازای هر بازی دریافت نموده است.

بخش عمده ای از این موفقیت به خاطر گلباران کامبوج در تهران و زدن 14 گل است که تبدیل به سومین برد بزرگ فوتبال ایران از حیث گلزنی شده است. البته پیروزی 5 بر صفر برابر سوریه هم نقش پررنگی دارد که در گذشته تکرار نشده است.

استفاده از سه مهاجم و دو هافبک هجومی در تیم ویلموتس توانسته یاری زیادی به موفقیت در این زمینه کند و تیم ملی فعلا از بازی های کم گل در دوران کی روش فاصله گرفته است. با توجه به این فرمول، سردار آزمون، کریم انصاری فرد و مهدی طارمی توانستند برای تیم ملی ایران هت تریک نمایند.

باید دید تیم ملی ایران می تواند گلزنی های خود را در دیدار رسمی برابر بحرین و عراق در چارچوب مرحله مقدماتی جام جهانی تکرار کند و همچنین دروازه اش را بسته نگه دارد یا خیر.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 51414

به "خط حمله خطرناک تیم ویلموتس و یک حدنصاب خوب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خط حمله خطرناک تیم ویلموتس و یک حدنصاب خوب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید