جدیدترین محصول ویژه عاشقان عکاسی معرفی گشت ، هماهنگی سریع بین فلش دوربین و لنز ، قابلیت ضبط فیلم و عکس همزمان

به گزارش مجله سرگرمی، لنزهای چند منظوره موسوم به Olloclip جزو ایده های خلاقانه ویژه افرادی است که به عکاسی و فیلمبرداری علاقه بسیاری دارند.

جدیدترین محصول ویژه عاشقان عکاسی معرفی گشت ، هماهنگی سریع بین فلش دوربین و لنز ، قابلیت ضبط فیلم و عکس همزمان

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب به نقل از گجت فلاو، اگر عادت دارید تمامی رویدادهای اطراف خود را ثبت کنید، بد نیست به فکر خرید یکی از جالب ترین لوازم جانبی های موجود در بازار باشید.

این لنز جالب و هوشمند می تواند کلیپ های فوق العاده ای برای کاربران ثبت کند. درواقع این محصول ترکیبی از شش لنز قابل تعویض متفاوت است.

این لنز به شیوه ای طراحی شده که امکان هماهنگی سریع بین فلش دوربین و لنز را فراهم می کند. بنابراین با هر شات یک عکس نه، بلکه 6 عکس ترکیبی می گیرد.

افزون بر این قاب این لنز جالب به شیوه ای طراحی شده که می تواند به عنوان محافظ صفحه نمایش عمل کند. این لنز با گوشی های هوشمند تا ضخامت 12میلی متر سازگار است.

شما می توانید این لنز را برای دوربین های جلو و عقب استفاده کنید. قیمت این محصول 60 دلار است.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: انتخاب
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 4236

به "جدیدترین محصول ویژه عاشقان عکاسی معرفی گشت ، هماهنگی سریع بین فلش دوربین و لنز ، قابلیت ضبط فیلم و عکس همزمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین محصول ویژه عاشقان عکاسی معرفی گشت ، هماهنگی سریع بین فلش دوربین و لنز ، قابلیت ضبط فیلم و عکس همزمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید