تصفیه پساب آرادکوه سیستم علمی ندارد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، انوشیروان محسنی بند پی بعد از ظهر پنج شنبه در نشست مشترک با مسئولین اجرایی شهرستان ری طی سخنانی بر حل معضلات استان تهران، به ویژه شهرستان های این استان تاکید نمود و گفت: در بدو آغاز به کار و پذیرش مسئولیت استانداری تهران با مطالعاتی که از قبل داشتم متوجه شدم که کار سختی را برای توسعه استان داریم.

تصفیه پساب آرادکوه سیستم علمی ندارد

وی مهم ترین اولویت برای شهرستان ری را بحث های زیست محیطی دانست و گفت: اگر پساب برای آبیاری مزارع استفاده می گردد، دارای هزاران آلاینده پلیمری است، که سلامت شهروندان را به مخاطره می اندازد.

استاندار تهران به بازدید از جهت فرودگاه امام(ره) در هفته های گذشته اشاره نمود و گفت: در بازدیدی که از جنوب غرب استان تهران داشتم متوجه شدم، که سیستم علمی برای تصفیه پساب ها هم در مجتمع آرادکوه و هم صنایع مستقر در شهرستان های جنوب غرب وجود ندارد.

محسنی بندپی در ادامه با انتقاد از عدم توسعه متوازن استان تهران گفت: نگاه بخشی به استان تهران صحیح نیست، باید نگاه مبتنی بر عدالت همه جانبه در تخصیص منابع به شهرستان های استان حکمفرما باشد.

وی ساماندهی اتباع در کل شهرستان های استان با موضوع شهرستان ری را مورد تاکید قرار داد و گفت: ارتقای ادارات در بخش ها و استقرار این مجموعه ها منطقا میسر نیست، اما می توان با سازوکار خرید خدمت به مردم سرویس دهی کرد.

نماینده عالی دولت در استان تهران گفت: در حوزه های اصلی که مردم بیشترین خدمات را دریافت می نمایند، می توان با مستقر کردن یک نیرو از اداره متناظر شهرستانی در بخشداری ها مسائل مردم را مرتفع کرد.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11061

به "تصفیه پساب آرادکوه سیستم علمی ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تصفیه پساب آرادکوه سیستم علمی ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید