بیمه شدگان مشاغل آزاد تامین اجتماعی بخوانند

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی گفت: بر اساس قانون بیمه تنها بیمه شدگان مشاغل آزاد تأمین اجتماعی بین 10 تا 30 درصد از حق درمان خود را پرداخت می نمایند.

بیمه شدگان مشاغل آزاد تامین اجتماعی بخوانند

به گزارش ثریا پاروکی مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی طی گفت وگویی با اشاره به ثبت سوژه های مردمی پرداخت هزینه توسط بیمه شدگان خویش فرما تامین اجتماعی در بیمارستان تامین اجتماعی اراک در سامانه فارس من اظهار کرد: خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی در مراکز درمانی این سازمان به بیمه شدگان تامین اجتماعی کاملا رایگان است.

وی اضافه نمود: براساس قانون در این مراکز تنها بیمه شدگان مشاغل آزاد تامین اجتماعی بین 10 تا 30 درصد از حق درمان خود را پرداخت می نمایند، این مصوبه بوده و نمی توان در این زمینه کاری کرد، افراد زیرپوشش دیگر سازمان های بیمه گر نیز بر اساس تعرفه دانشگاه علوم پزشکی حق درمان پرداخت می نمایند.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی با اشاره به درج سوژه نیرو های متخصص را در درمانگاه تامین اجتماعی محلات به کارگیری کنید اعلام نمود: نیرو های متخصص ضریب K و طرحی تمایلی به کار کردن در مراکز درمانی تامین اجتماعی ندارند، زیرا دانشگاه علوم پزشکی در طول ضریب K و طرح، آن ها را موظف نموده تا تنها در مراکز دولتی فعالیت نمایند در غیر این صورت از مزایای آن ها کم خواهد شد.

پازوکی بیان نمود: برهمین اساس این پزشکان ترجیح می دهند در طول مدت طرح و ضریب K خود تنها در این مراکز فعالیت نمایند، پزشکان متخصص پس از سرانجام طرح خود و شروع فعالیت آزاد خود می توانند با سازمان تامین اجتماعی قرار بسته و در این مراکز کار نمایند.

وی اضافه نمود: هم اکنون 256 پزشک در مراکز درمانی تامین اجتماعی استان مشغول فعالیت هستند که 70 مورد از آن ها در زمینه های مختلف تخصص دارند، درصورتی که پزشکی متقاضی کار در مراکز درمانی باشد می توانیم برای مرکز درمانی تامین اجتماعی محلات نیروی متخصص تامین کنیم.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی ادامه داد: هم اکنون 3 بیمارستان تامین اجتماعی در شهرستان اراک، ساوه و شازند و 5 درمانگاه تامین اجتماعی در ساوه، دلیجان، محلات، خمین، تفرش و 3 درمانگاه هم در اراک وجود دارد.

پازوکی اضافه نمود: هم اکنون یک درمانگاه تامین اجتماعی دیگر نیز با پیشرفت 50 درصدی در شهرستان زرندیه در حال ساخت است که پاییز سال آینده افتتاح خواهد شد.

وی توضیح داد: بخش درمان سازمان تامین اجتماعی استان هم اکنون نزدیک 200 میلیارد تومان به مراکز طرف قرارداد خود بدهکار است که نزدیک 140 میلیارد تومان آن مربوط به دانشگاه و حدود 60 میلیارد تومان هم مربوط به مراکز خصوصی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی استان مرکزی بیان نمود: داروخانه های طرف قرارداد با سازمان تامین اجتماعی استان طلب خود را تا اردیبهشت ماه سال جاری دریافت کردند، مراکز درمانی و پزشکان نیز طلب 4-5 ماه از سال گذشته را دارند، براساس تفاهم نامه سازمان تامین اجتماعی و وزارت بهداشت از ابتدای سال 60 درصد از هزینه ها و طلب یک ماهه آن ها در همان ماه پرداخت می گردد.

منبع: فارس

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 59668

به "بیمه شدگان مشاغل آزاد تامین اجتماعی بخوانند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیمه شدگان مشاغل آزاد تامین اجتماعی بخوانند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید