بچه ها هم در هنگ کنگ به خیابان آمدند

به گزارش مجله سرگرمی، صدها خانواده هنگ کنگی، امروز (شنبه) با در دست داشتن بادکنک و کالسکه کودک، با آمدن به خیابان ها حمایت خود را از تظاهرات دموکراسی خواهانه مردم این دولت شهر ابراز کردند.

بچه ها هم در هنگ کنگ به خیابان آمدند

این تظاهرات که برخلاف تظاهرات های خشونت آمیز اخیر هنگ کنگ، فضایی رنگارنگ و آرام دارد، در ادامه تظاهرات آزادی خواستاره فعالان این دولت شهر که سومین ماه خود را سپری می کند، صورت می گیرد.

بروشورهایی میان تظاهرکنندگان دست به دست می شود که حاوی حروف الفبای انگلیسی با مثال هایی از قبیل تظاهرات، خشم، اعتراض و... است.

فایه لای که با خواهر زاده سه ساله خود در این تظاهرات شرکت کرده، به بچه ها کمک می کند تا از آشوب فراگرفته این قطب تجاری بین المللی خبردار شوند. او می گوید: ما باید به بچه ها درباره وضعیت فعلی هنگ کنگ بگوییم و به آن ها آموزش دهیم که یک جامعه درست، چگونه باید باشد.

این تظاهرات که در مخالفت با لایحه استرداد مجرمان از هنگ کنگ به سرزمین اصلی چین آغاز شد، تبدیل به جنبشی گسترده تر شده که خواستار آزادی های وسیع تر از جمله حق انتخاب مستقیم رئیس اجرایی این دولت شهر است.

این رویداد خانوادگی با عنوان حفاظت از آینده بچه هامان، برخلاف تظاهرات متعددی که فعالان در حال سازمان دهی آن ها هستند، پیروز شده است تا مجور برگزاری از سوی دستگاه ها را بگیرد.

فعالان هم چنین جهت برگزاری تظاهرات در این چند روز برنامه ریزی کرده اند؛ از روز پیش (جمعه)، تظاهرکنندگان به مدت سه روز در فرودگاه شهر تحصن کرده اند و اوایل امروز نیز سالخوردگان هنگ کنگی در یک راه پیمایی با عنوان مو نقره ای، نامه هایی در حمایت از تظاهرات به ارکان پلیس و دفتر کری لام، رئیس اجرایی هنگ کنگ تحویل دادند.

تظاهرات مقرر برای امروز و فردا که پیروز به اخذ مجوز نشده است، احتمال بروز درگیری میان پلیس و تظاهرکنندگان را افزایش داده است. ، ایسنا

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 36828

به "بچه ها هم در هنگ کنگ به خیابان آمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بچه ها هم در هنگ کنگ به خیابان آمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید