بسکتبال ایران از کره انتقام گرفت و فینالیست بازی های آسیایی شد

به گزارش مجله سرگرمی، تیم ملی بسکتبال ایران به فینال بازی های آسیایی جاکارتا صعود کرد و در یک قدمی اولین قهرمانی اش در این رویداد نهاده شد.

بسکتبال ایران از کره انتقام گرفت و فینالیست بازی های آسیایی شد

به گزارش خبرنگاران، تیم ملی بسکتبال ایران در دیدار نیمه نهایی بازی های آسیایی با قدرت کره جنوبی را 80 بر 68 شکست داد و برای دومین بار پیاپی به فینال این رویداد مهم رسید.

ملی پوشان بسکتبال ایران که در فینال دوره گذشته بازی ها برابر کره مغلوب گردیده بودند، در این مسابقه انتقام باخت چهار سال پیش را گرفتند و مقتدرانه فینالیست شدند.

تیم ملی ایران سه کوارتر نخست این مسابقه را با نتایج 21 بر 14، 19 بر 14 و 23 بر 20 کره را شکست داد و کوارتر انتهای نیز با نتیجه 20 بر 17 به سود کره جنوبی تمام شد.

قهرمان دوره گذشته بازی های آسیایی به هیچ وجه پیش بینی نمی کرد چنین شکست سنگینی برابر ایران متحمل گردد و بازیکنانش در دقایق انتهای کاملا عصبانی گردیده بودند تا جایی که بعد از انتها مسابقه رو به درگیری لفظی با ستاره های ایران آوردند اما حاشیه سازی آنها با آرامش ملی پوشان ایران روبرو شد و کار به جایی نبرد.

ایران مدعی اصلی قهرمانی در این رویداد است و منتظر می ماند تا حریفش در فینال معین گردد. دیگر دیدار نیمه نهایی بین دو تیم چین و چین تایپه برگزار می گردد.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1953

به "بسکتبال ایران از کره انتقام گرفت و فینالیست بازی های آسیایی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسکتبال ایران از کره انتقام گرفت و فینالیست بازی های آسیایی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید