با عجیب ترین گوشی های نمایشگاه MWC 2019 آشنا شوید

به گزارش مجله سرگرمی، هر ساله در نمایشگاه MWC انواع و اقسام شرکت ها از جدیدترین گوشی های خود رونمایی می نمایند و در نمایشگاه MWC 2019 هم محصولات جذاب و نوآورانه زیادی معرفی گردید؛ از گوشی های تاشو سامسونگ و هواوی گرفته، تا پرچم دار ال جی که می تواند الگوی رگ های کف دست را تشخیص بدهد و همچنین گوشی نوکیا که از دوربین پنج گانه بهره می برد. اما در کنار این موارد، مانند همواره گجت های عجیب وغریب زیادی هم معرفی گردیدند که در این مطلب به 6 مورد از آن ها نگاهی می اندازیم.

با عجیب ترین گوشی های نمایشگاه MWC 2019 آشنا شوید

پاوربانک، گوشی می گردد

در نمایشگاه MWC 2019 شرکت انرجایزر از این گوشی عظیم الجثه رونمایی کرد که دارای باتری 18000 میلی آمپر ساعتی است. این گوشی که Power Max P18K Pop نام دارد، ضخیم ترین و سنگین ترین گوشی اندرویدی است که تابه حال دیده ایم. اگر از جمله افرادی هستید که همواره از دست عمر کم باتری گوشی خود شکایت دارید، احتمالاً این گوشی می تواند توجه شما را جلب کند. ضمناً برای دفاع شخصی هم می توانید روی آن حساب کنید.

گجت سه کاره پیشتازان فضا

در مجموعه سریال ها و فیلم های پیشتازان فضا (Star Trek)، یک گجت به نام دستگاه سه کاره (Tricorder) برای اسکن محیط، تحلیل داده ها و ثبت اطلاعات مورد استفاده قرار می گیرد. حالا شرکت CloudMinds، چنین گجتی را با یک گوشی ترکیب نموده که با ارسال لیزر به سمت مواد مختلف، در عرض چند ثانیه می تواند نام ماده موردنظر را شناسایی کند. همانطور که گفتیم این یک گوشی هوشمند هم هست و این یعنی بعد از انجام فعالیت های علمی، می توانید به اینستاگرام خود سر بزنید و استراحت کنید. علاوه بر این، کاربران می توانند یک اسکنر فراصوت به نام BGD21 را به این گوشی وصل نمایند.

واکی تاکی مقاوم در برابر انفجار

اگر فکر می کنید که دیر یا زود زامبی ها دنیا را تصرف می نمایند یا به دلیل جنگ های اتمی چیزی از تمدن باقی نمی ماند، پس بهتر است این گوشی معرفی شده در نمایشگاه MWC 2019 را خریداری کنید زیرا در چنین موقعیتی، گوشی های سامسونگ و اپل شما دیگر بی مصرف می شوند. Nomu T18 یک گوشی هوشمند است که به عنوان بی سیم واکی تاکی هم انجام وظیفه می نماید. از بین مشخصات آن می توانیم به گواهی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و خاک، پشتیبانی از باندهای VHF و UHF، بدنه مقاوم در برابر انفجار، حسگر اثر انگشت و باتری 3200 میلی آمپر ساعتی اشاره کنیم.

گوشی هوشمند و کتاب خوان الکترونیکی

HiSense A6 از دو نمایشگر بهره می برد که یکی از آن ها اولد و دیگری مبتنی بر جوهر الکترونیکی است. اگرچه باید بگوییم که پیش از این هم شرکت های دیگری چنین قابلیتی را عملی نموده اند. همانطور که می دانید، نمایشگرهای مبتنی بر جوهر الکترونیکی مناسب مطالعه هستند ولی این گوشی می تواند کل رابط کاربری اندروید را در این نمایشگر نشان دهد. به همین خاطر اگر مسئله ای با سیاه وسفید بودن این نمایشگر و روان نبودن آن ندارید، می توانید با بهره گیری از این صفحه نمایش که فقط هنگام رفرش شدن باتری مصرف می نماید، از سیستم عامل اندروید استفاده کنید.

گجت دچار بحران هویت

اگرچه این گجت در وهله اول یک گوشی محسوب نمی گردد، اما نوبیا می گوید یک گوشی است و ما هم روی حرف این شرکت حرفی نمی زنیم. در نمایشگاه MWC 2019 شاهد معرفی نوبیا آلفا بودیم که یک ساعت هوشمند مجهز به بعضی از قابلیت های گوشی ها است. به عنوان مثال از eSIM پشتیبانی می نماید و می توان با آن تماس گرفت. به غیر از مشخصه های معمول ساعت های هوشمند، این گجت از نمایشگر اولد انعطاف پذیر و دوربین سلفی بهره می برد. این گوشی از لحاظ تجربه کاربری حرف چندانی برای گفتن ندارد ولی روی هم رفته گجت نوآورانه ای محسوب می گردد.

گوشی نوستالژیک

روزی روزگاری گوشی های کشویی دارای کیبورد QWERTY هواداران زیادی داشتند. حالا یک شرکت به نام FXtec در نمایشگاه MWC 2019 از یک گوشی مبتنی بر این طراحی به نام Pro 1 رونمایی نموده است. به غیر از کیبورد کامل، این گوشی از نمایشگر اولد و مشخصه های قابل توجهی بهره می برد. اگر دلتنگ کیبوردهای فیزیکی هستید و از طرفی می خواهید از مشخصه های مدرن هم استفاده کنید، می توانید این گوشی نوستالژیک را خریداری کنید.

بهترین گوشی های MWC 2019

منبع: Android Authority

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14279

به "با عجیب ترین گوشی های نمایشگاه MWC 2019 آشنا شوید" امتیاز دهید

1 کاربر به "با عجیب ترین گوشی های نمایشگاه MWC 2019 آشنا شوید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "با عجیب ترین گوشی های نمایشگاه MWC 2019 آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید