بازگشت نکونام، این بار لیگ یک

به گزارش مجله سرگرمی، با اینکه در لیگ یک معمولا اتفاقات عجیب و غریب، زیاد می افتد اما امضای قرارداد محمود فکری با استقلال جنوب تهران تعجب خیلی ها را به دنبال داشت. به این خاطر که قبل از امضای قرارداد فکری با استقلال جنوب، هیچ خبری از جدایی این سرمربی از شاهین شهرداری بوشهر به گوش نرسید. به هر حال در ابتدا، باشگاه شاهین بوشهر این اتفاق را غیرقانونی خواند اما ظاهرا چنین نیست. چراکه مسئولان شاهین شهرداری بوشهر هم خیلی زود دست به کار شدند تا سرمربی جدید را انتخاب نمایند. آنها ظاهرا مذاکراتی با مهدی پاشازاده و جواد نکونام داشتند که شانس نکونام بیش از دیگر گزینه هاست. چراکه مسئولان شاهین شهرداری بوشهر می خواهند با حضور نکونام، با یک تیر، 2 نشان بزنند. هم تیم شان را لیگ رجحان نمایند و هم اینکه اجازه ندهند فکری در تیم جدیدش به این هدف برسد.

بازگشت نکونام، این بار لیگ یک

رفت و آمدها در لیگ یک بیشتر از هر زمانی شده. البته این رفت و آمدها در لیگ یک همواره وجود داشته اما این بار برخلاف قبل، این اتفاق به شکل عجیبی می افتد. قبلا وقتی یک مربی قرار بود به تیم دیگری برود، یا بدون تیم بود و یا خبر استعفایش را شنیده بودیم اما این بار شرایط متفاوت شده. یعنی بعد از امضای قرارداد با تیم جدید متوجه می شویم این سرمربی جدا شده و یا اینکه دیگر نمی خواهد با تیم قبلی اش کار کند. این اتفاق در خصوص محمود فکری سرمربی (سابق) شاهین بوشهر افتاد. البته هنوز معلوم نیست می توان گفت سرمربی سابق یا نه اما به هر حال فکری در شاهین شهرداری بوشهر مشغول به کار بود که چهارشنبه ناگهان خبر رسید، او به تیم استقلال جنوب تهران پیوست. این در حالی بود که پیش از این خبر، هیچ خبری از جدایی فکری از شاهین بوشهر به گوش نرسیده بود.

به هر حال محمود فکری خیلی وقت بود که به مسئولان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر هشدار داده بود در صورتی که مسائل اقتصادی حل نگردد، از تیم جدا می گردد. فکری قبل از اینکه نیم فصل اول لیگ یک تمام گردد، به صورت جدی پیگیر این مساله بود و حتی یکی، 2 بار هم به نشانه اعتراض، در تمرینات تیمش شرکت نکرد اما هیچ اتفاق مثبتی در تیم شاهین شهرداری بوشهر نیفتاد تا اینکه خبر رسید شورای شهر بوشهر قرار است هم به شاهین و هم به ایرانجوان بوشهر یاری اقتصادی کند. همین مساله کافی بود تا فکری کارش را در تیم شاهین دنبال کند اما ظاهرا این اتفاق در حد وعده و وعید ماند و عملی نشد. با عملی نشدن وعده های شورای شهر، مدیریت باشگاه شاهین شهرداری بوشهر هم کناره گیری کرد. با این استعفا کاملا معین بود شرایط بهتر نمی گردد تا اینکه محمود فکری هم جدا شد و رفت. فکری بدون اینکه خبر جدایی اش رسانه ای گردد، با تیم استقلال جنوب تهران قرارداد امضا کرد و جانشین فرهاد کاظمی شد که به بادران پیوست. بعد از این اتفاق، خبر رسید مسئولان شاهین شهرداری بوشهر این مساله را غیرقانونی دانستند و او باید برگردد اما ظاهرا این اتفاق نخواهد افتاد و قرارداد فکری با استقلال جنوب تهران کاملا قانونی است.

با این شرایط، حالا مسئولان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر به دنبال آنالیز گزینه ها هستند تا هر چه زودتر سرمربی جدید تیم را معرفی نمایند. در این مورد خبر می رسد مهدی پاشازاده سرمربی سابق بادران تهران یکی از گزینه های اصلی تیم بوشهری است که مذاکراتی هم با این تیم انجام داده اما ظاهرا شانس پاشازاده خیلی زود پایین آمد. دلیل آن هم چیزی نیست جز گزینه ای به نام جواد نکونام.

گفته می گردد مسئولان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر با جواد نکونام وارد مذاکره شدند و قصد دارند او را به خدمت بگیرند تا شانس لیگ رجحان شدن تیم شان بالا برود. نکونام بدون شک گزینه خوبی برای بوشهری ها حساب می گردد اما همه می دانند او به دلیل مشکل اقتصادی از تیم لیگ رجحان نساجی مازندران جدا شد و بدون شک به جایی نمی رود که مشکل اینچنینی داشته باشد.

پس اگر مسئولان باشگاه شاهین شهرداری بوشهر بتوانند مسائل اقتصادی اش را حل نمایند، احتمال حضور جواد نکونام در این تیم بیش از هر گزینه ای است. در غیر اینصورت باید به فکر گزینه دیگری باشند. نکته جالب این است که شاهین شهرداری بوشهر در حال حاضر 33 امتیازی است و در رده سوم جدول قرار گرفته. البته شاهین با استقلال جنوب تهران امتیازی برابر دارد و فقط به دلیل تفاضل گل کمتر در رده سوم قرار گرفته است. یعنی این تیم شانس خوبی برای لیگ رجحان شدن دارد و اگر نکونام بتواند راهنمایی آن را به عهده بگیرد، می تواند یک رکورد خوب به نام خود ثبت کند و دومین تیم را در 2 فصل پیاپی به لیگ برتر بیاورد. نکته جالب تر اینکه با توجه به حضور محمود فکری در تیم استقلال جنوب تهران که در رده دوم واقع شده است، مسئولان شاهین شهرداری بوشهر خیلی دوست دارند تیم شان تحت هر شرایطی که شده، استقلال جنوب را کنار بزند و به لیگ برتر صعود کند. پس بعید نیست مسئولان شاهین شهرداری بوشهر به صورت جدی به دنبال حل مسائل اقتصادی باشند تا با یک تیر، 2 نشان را بزنند. حالا باید دید آنها به هدف شان می رسند یا نه و اینکه در نهایت کدام گزینه استقلالی جانشین دیگر استقلالی یعنی محمود فکری می گردد؟ مهدی پاشازاده یا جواد نکونام؟

9

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11670

به "بازگشت نکونام، این بار لیگ یک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازگشت نکونام، این بار لیگ یک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید