بادیگاردهای جذاب سلبریتی ها که شباهت زیادی به مدل ها دارند

به گزارش مجله سرگرمی، بادیگاردهای سلبریتی ها به قدری جذاب هستند که حتی قبل از خودشان مورد توجه دوربین پاپاراتزی ها قرار می گیرند و بیشتر آن ها هواداران زیادی در میان مردم دارند. در ادامه با این بادیگاردهای جذاب که می توانند جلد مجلات معروف مد را خود اختصاص دهند آشنا شویم.

بادیگاردهای جذاب سلبریتی ها که شباهت زیادی به مدل ها دارند

بادیگارد کایلی جنر

تیم چانگ بادیگارد شخصی خانواده کارداشیان است که قبل از کایلی بادیگارد خواهرش کیم بوده است. به نظر می رسد این ماموران پلیس خوش تیپ در صنعت مد برای خود ستاره های مشهوری شده اند. تیم چانگ در عکس های تبلیغاتی یک برند معروف اتومبیل شرکت نموده است.

بادیگارد ازرا میلر

استایل متفاوت و شخصیت گو رابی بادیگارد ازرا میلر هیچ شباهتی به بادیگاردهای دیگر ندارد و سبک لباس پوشیدنش توجه مدگراها را به خود جذب نموده است.

بادیگارد دنیل رادکلیف

این مرد جذاب بور و قدبلند محافظ شخصی بازیگر معروف هری پاتر دنیل رادکلیف است که طرفدارانش تا کنون اطلاعات خاصی درباره زندگی خصوصی او به دست نیاورده اند. به نظر می رسد با وجود این بادیگارد جدی و قوی هیچوقت هیچ اتفاقی برای دنیل نیفتد.

بادیگارد هایدی کلوم

مارتین کریستن مدت هاست از این سوپرمدل آلمانی و 4 فرزندش محافظت می نماید و مورد توجه پاپاراتزی ها قرار گرفته است.

بادیگارد بیانسه

ژولیون د بوئر بادیگارد خواننده معروف بیانسه اغلب در عکس های پاپاراتزی ها به چشم می خورد. ژولیوس فقط یک بادیگارد عادی با عضلات قوی نیست بلکه به 5 زبان زنده جهان مسلط است و صاحب کمپانی خدمات محافظتی است. کمپانی او در لندن، ابوظبی و نیویورک نمایندگی دارد.

بادیگارد ادل و لیدی گاگا

پیتر ون در وین مامور پلیس سابق هلندی در مسابقه بادی بیلدینگ در سال 2005 عنوان آقای گل اروپا را از آن خود کرد. او قبل از لیدی گاگا بادیگارد ادل بوده است.

بادیگارد فرگی دوهامل

پاسکال دوویر با سلبریتی های زیادی از جمله خانواده کارداشیان و کتی پری همکاری نموده است. این قهرمان جودو مدتی است بادیگارد خواننده و بازیگر آمریکایی فرگی شده است.

بادیگارد بلا حدید

بادیگارد جذاب و چشم آبی بلا حدید توجه عکاسان را به خود جلب نموده است. او به دلیل شباهت زیادی که به جیسون استاتهام و بروس ویلیس دارد و همواره به سبک مد روز لباس می پوشد مورد توجه مجله های مد قرار می گیرد.

بادیگاردهای جنیفر لارنس

جنیفر لارنس همواره بادیگاردهای جذابی انتخاب می نماید که بدون شک مورد توجه رسانه ها قرار می گیرند.

بادیگارد جنیفر لوپز

اخیرا جنیفر لوپز توسط آنتونی محافظت می گردد و خیلی ها او را با بازیگرها و مدل ها اشتباه می گیرند.

بادیگارد جاستین بیبر

به نظر می رسد تنها قوی بودن برای محافظت از این خواننده معروف کانادایی کافی نیست. هر کدام از بادیگاردهای جاستین مدل های معروفی در صنعت مد هستند.

بادیگارد کتی پری

بادیگارد کتی پری که شباهت زیادی به هیو جکمن بازیگر معروف استرالیایی دارد مرد ورزشکار جذابی است که همواره و همه جا همراه کتی دیده می گردد.

بادیگاردهای جیسون موموآ

به نظر می رسد برای محافظت از این بازیگر قوی یک بادیگارد کافی نباشد. شاید فکر کنید جیسون احتیاجی به بادیگارد ندارد اما او هم مثل همه سلبریتی ها به محافظت احتیاج دارد.

بادیگارد بروکلین بکهام

چندی پیش پسر بزرگ ویکتوریا و دیوید بکهام با محافظ شخصی اش دیده شده است. شاید بدون چنین بادیگارد جذابی هیچ کس توجه چندانی به بروکلین نمی کرد.

به نظر شما کدامیک از محافظانی که در بالا معرفی شدند جذاب تر هستند؟

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: بدونیم
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 55138

به "بادیگاردهای جذاب سلبریتی ها که شباهت زیادی به مدل ها دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بادیگاردهای جذاب سلبریتی ها که شباهت زیادی به مدل ها دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید