ایرپادهای اپل دومین محصول پرفروش این شرکت بوده اند

به گزارش مجله سرگرمی، ایرپاد اپل در زمره پیروز ترین محصولات این شرکت در سال های اخیر بود. براساس تحلیل های صورت گرفته توسط وبسایت Above Avalon، در دو سال ابتدایی معرفی ایرپاد، این محصول دومین محصول پیروز اپل بوده است.

ایرپادهای اپل دومین محصول پرفروش این شرکت بوده اند

زومیت نوشت: جالب تر اینکه میزان جست وجو برای کلمه AirPods در بازه دسامبر 2017 تا دسامبر 2018 به میزان 500 درصد افزایش پیدا نموده است.

اگر میزان جست وجو برای ایرپاد در زمان عرضه اولیه این محصول، یعنی دسامبر 2016 را هم با دسامبر 2018 مقایسه کنیم، متوجه 10 برابر شدن دفعات جست وجو برای این محصول می شویم.

نویسنده Above Avalon نتایج تحلیل های صورت گرفته در رابطه با جست وجو برای واژه AirPods را بدین شکل خلاصه می نماید:

مقایسه اوج گیری جست وجو برای عبارت AirPods طی سه دوره تعطیلات گذشته ما را شگفت زده می نماید. آمار ذیل حداکثر جستجوهای صورت گرفته برای ایرپاد در فصول تعطیلات سه سال گذشته را نشان می دهند:

فصل تعطیلات سال 2016: 10.000 جست وجو

فصل تعطیلات سال 2017: 20.000 جست وجو (افزایش 100 درصدی در مقایسه با سال 2016)

فصل تعطیلات سال 2018: 100.000 جست وجو (افزایش 500 درصدی در مقایسه با سال 2017)

این مقاله در ادامه داده های مربوط به ایرپاد را با داده های مرتبط با آیپد اپل مقایسه می نماید. مقایسه این داده ها نشان می دهد که علاقه عمومی نسبت به یک محصول نمی تواند با ارقام فروش آن قابل مقایسه باشد. هنگامی که ارقام فروش آیپد را با دیگر محصولات اپل مقایسه می کنیم، می بینیم که در 24 ماه اولیه عرضه این تبلت، فروش این محصول از تمامی محصولات اپل بهتر بوده است.

توجه داشته باشید که رقم کل فروش محصولی مانند آیفون 6 به 220 میلیون دستگاه می رسد و این در حالی است که تعداد ایرپادهای فروخته شده به 25 میلیون جفت محدود می گردد. واضح است که مقایسه بین چنین اعدادی امکان پذیر نیست، به همین دلیل، Above Avalon، دو سال ابتدایی عرضه اولیه محصولات مختلف اپل را به عنوان معیار مقایسه مدنظر قرار داده است.

نیل سایبارت، نویسنده وبسایت Above Avalon در رابطه با تحلیل های خود می گوید:

علاقه بیشتر کاربران در قالب فروش بالاتر بازتاب پیدا می نماید. براساس تخمین های من، اپل در سال 2019 چیزی در حدود 40 میلیون جفت ایرپاد را به فروش خواهد رساند که نشان دهنده رشد 90 درصدی در آمار فروش است. در حال حاضر نیز 25 میلیون نفر از این محصول استفاده می نمایند.

احتمالا تا اواخر سال جاری رقم کاربران ایرپاد از مرز 50 میلیون عبور خواهد نمود. با وجود عدم به روزرسانی این محصول طی دو سال گذشته و برچسب قیمت 159 دلاری آن، عملکرد ایرپاد از نظر آمار فروش و استقبال کاربران بسیار خوب بوده است.

مقایسه میزان فروش اولیه محصولات مختلف اپل

نمودار فوق میزان فروش محصولات مختلف اپل در 15 فصل ابتدایی پس از عرضه شان را نشان می دهد. براساس این نمودار، در 9 فصل اول پس از عرضه، ایرپادهای اپل از نظر میزان فروش رتبه دوم را به خود اختصاص داده اند؛ این در حالی است که آیپد با اختلاف صندلی نخست را در اختیار دارد.

اخیرا شایعات جدیدی در رابطه با نسل دوم ایرپاد منتشر شده اند؛ براساس این شایعات، ایرپاد 3 از نوعی پوشش ضد لغزش بهره می برد، دارای بیس بهتری است و در رنگ مشکی نیز عرضه می گردد. البته احتمالا اهالی کوپرتینو برای دومین نسل از ایرپاد مبلغ بیشتری را از کاربران طلب خواهند کرد.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12574

به "ایرپادهای اپل دومین محصول پرفروش این شرکت بوده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایرپادهای اپل دومین محصول پرفروش این شرکت بوده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید