انعقاد 111 توافق نامه میان بخش صنعت و شرکت های دانش بنیان

به گزارش مجله سرگرمی، معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از انعقاد 111 توافق نامه با حجم 419 میلیارد تومان در گردهمایی فناورانه صنعت فولاد خبر داد.

انعقاد 111 توافق نامه میان بخش صنعت و شرکت های دانش بنیان

به گزارش گروه علمی ودانشگاهی خبرنگاران، سیاووش ملکی فر معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی در اختتامیه گردهمایی فناورانه شرکت های دانش بنیان واستارتاپ های صنعت فولاد با اشاره به برگزاری این رویداد اظهار کرد: در این رویداد فناورانه 820 نفر از سراسر کشور ثبت نام کردند که از این تعداد 589 نفر از 240 شرکت دانش بنیان و 161 نفر از 83 شرکت غیر دانش بنیان در این رویداد حضور داشتند.

وی برگزاری 11 نشست ارائه نیازهای فناورانه توسط شرکت های بزرگ فولادی را از برنامه های جمعی این رویداد نام برد و شرح داد: علاوه بر آن 110 شرکت دانش بنیان نیز در نمایشگاه این رویداد توانمندی های خود را عرضه کردند.

ملکی فر با اشاره به اختصاص 77 میلیارد تومان تسهیلات به شرکت های دانش بنیان فعال در صنعت فولاد خاطر نشان کرد: در این رویداد 305 نیاز فناورانه و دو مورد توانمندی فناورانه صنعت فولاد ارائه شد.

معاون توسعه صندوق نوآوری و شکوفایی از انعقاد 111 توافق نامه وقرارداد با حجم بالغ بر 419 میلیارد تومان در جریان برگزاری این رویداد خبر داد و یادآور شد: شرکت های که در این رویداد حضور یافتند از تسهیلات این صندوق بهره مند شدند که از جمله آن می توان تسهیلات ترجیحی لیزینگ تا 70 درصد مبلغ قراردادهای خرید و حمایت بلاعوض از اخذ استانداردها اشاره کرد.

وی از برگزاری رویداد فناورانه صنعت خودرو در هفته آینده خبر داد و اظهار کرد: در آبان ماه نیز رویداد فناورانه در حوزه های مبارزه با قاچاق کالا ومواد، روباتیک و امنیت فاوا برگزار می شود.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 48785

به "انعقاد 111 توافق نامه میان بخش صنعت و شرکت های دانش بنیان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انعقاد 111 توافق نامه میان بخش صنعت و شرکت های دانش بنیان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید