انتقاد عضو شورا از انتشار اخباری غیرواقع در مورد رفتن افشانی

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر از انتشار اخباری بی اساس در مورد رفتن افشانی از شهرداری تهران گلایه کرد.

انتقاد عضو شورا از انتشار اخباری غیرواقع در مورد رفتن افشانی

زهرا صدراعظم نوری در گفت وگو با خبرنگاران، در مورد انتشار اخباری درباره رفتن افشانی از شهرداری تهران گفت: انتشار این چنین اخبار که بر پایه واقعیت بنا نگردیده موجب بی ثباتی مجموعه شهرداری تهران می گردد.

وی گفت: طبیعی است که اخبار و اطلاعات می تواند بر افکار عمومی و حوزه مدیریت شهری تاثیر گذار باشد و مصوبه مجلس شورای اسلامی مبنی بر عدم بکارگیری بازنشستگان هرچند با نیت خیر و در راستای استفاده از پتانسیل جوانان بوده؛ اما مقداری کشور را دچار التهاب نموده است و حاشیه هایی که وجود دارد می تواند به مدیریت کشور آسیب بزند و تردیدهایی ایجاد می نماید، این در حالی است که اساسا اگر پرسنل احساس نمایند که ممکن است مدیرشان برود، نوع کارنمودها متفاوت خواهد و باید هرچه سریعتر معین تکلیف گردد تا آسیب های بیشتری را در سطح کشور شاهد نباشیم.

وی با بیان اینکه در شورای شهر تهران نیز ابعاد این مصوبه آنالیز گردیده و طی صبحت هایی که کردیم آقای افشانی شامل این قانون نمی گردد، گفت: البته منتظر هستیم که شورای نگهیان تصمیم نهایی خود را اتخاذ کند؛ اما با توجه به سنوات افشانی باید بگویم که وی مشمول این قانون نمی گردد.

نوری با انتقاد از خبرسازی ها در این باره، آن را جوسازی دانست و اضافه نمود: موضوع افشانی روشن شد و همه می بینند که در حال اجرا کارهایش است و فعالانه کارهایش را انجام می دهد و شورا نیز از وی حمایت می نماید.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 1328

به "انتقاد عضو شورا از انتشار اخباری غیرواقع در مورد رفتن افشانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتقاد عضو شورا از انتشار اخباری غیرواقع در مورد رفتن افشانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید