انبارهای امدادی هلال احمر نیازمند شارژ

به گزارش مجله سرگرمی، دبیرکل جمعیت هلال احمر از وضعیت انبارهای امدادی هلال احمر ابراز نگرانی کرد.

انبارهای امدادی هلال احمر نیازمند شارژ

محمودرضا پیروی در گفت وگو با خبرنگاران درباره وضعیت انبارهای هلال احمر پس از امدادرسانی های گسترده در سیل، اظهار کرد: در خصوص انبارهای هلال احمر با توجه به امدادرسانی هایی که انجام شد، قطعاً نیاز به شارژ جدی داریم و در صدد هستیم تا این اقلام را به تدریج تأمین کنیم.

وی با بیان اینکه سازمان برنامه و بودجه و دیگر دستگاه ها در این زمینه به هلال احمر یاری خواهند کرد، گفت: سازمان برنامه و بودجه حدود 50 میلیاردتومان برای شارژ انبارها اختصاص داده است، حدود 150 میلیارد تومان نیز تأمین شده و به زودی این اقلام جبران خواهد شد.

دبیرکل جمعیت هلال احمر با تاکید بر اینکه برای جایگزینی و تأمین اقلام انبارها به هیچ عنوان از پولی که مردم برای یاری به سیل زدگان داده اند، استفاده نخواهد شد، گفت: همانطور که گفتم این مبالغ را از دیگر محل ها و یاری های دولت تأمین خواهیم کرد.

پیروی با بیان اینکه کارخانه نساجی هلال احمر برای دوخت چادرهای امدادی فعالیت خود را گسترش داده است، اظهارکرد: در زمینه دارویی و موادغذایی و… نیز اقدامات خود را برای پرکردن انبارها و جایگزین کردن اقلام شروع نموده ایم.

وی توضیح داد: در حال حاضر اگر یک حادثه جدی دیگری رخ دهد کمی نگرانی بابت تأمین اقلام امدادی داریم و به همین دلیل نیز اقدامات خود برای شارژ سریع انبارها را شروع نموده ایم.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 22959

به "انبارهای امدادی هلال احمر نیازمند شارژ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انبارهای امدادی هلال احمر نیازمند شارژ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید