اقتصاد اردبیل باید برمبنای گردشگری تعریف گردد

به گزارش مجله سرگرمی، مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: با توجه به اینگه گردشگری محور اول توسعه استان اردبیل است، اقتصاد استان باید بر مبنای گردشگری تعریف گردد.

اقتصاد اردبیل باید برمبنای گردشگری تعریف گردد

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل، نادر فلاحی با اعلام این خبر گفت: رونق گردشگری در حقیقت رونق مالی کل استان خواهد بود.

او با اشاره به اینکه رویکرد اداره میراث فرهنگی باید متفاوت تر از گذشته باشد، افزود: انتظار میرود سال جاری شاهد افزایش قابل توجه ورود گردشگران به استان باشیم.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل به افزایش سفرها در ایام نوروز اشاره نمود و گفت: وجود جاذبه های گردشگری بی نظیر در نقاط مختلف استان همراه با برنامه ریزی برای توزیع سفر می تواند به اقتصاد نوروزی استان یاری کند.

فلاحی با اشاره به اینکه توسعه استان عزم جدی را می طلبد، اعلام کرد: ما با ارائه خدمات با کیفیت و تشدید نظارت ها میتوانیم نظر گردشگران را جلب کنیم که این خود نیز به توسعه استان یاری می نماید.

او همچنین به اجرای رویدادهای مختلف اشاره نمود و گفت: استقرار گروه های هنری در موزه های استان برای اجرای برنامه های آیینی نوروزی نیز می تواند در ایجاد حس رضایت خاطر گردشگران یاری کند.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 14918

به "اقتصاد اردبیل باید برمبنای گردشگری تعریف گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اقتصاد اردبیل باید برمبنای گردشگری تعریف گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید