افزایش 2 برابری بازار IT تا سال 1401

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای گفت:یکی از برنامه های این سازمان با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نهادهای مربوط به فناوری این است که تا سال 1401 درآمد بازار آی تی را دو برابر کنیم.

افزایش 2 برابری بازار IT تا سال 1401

محمدباقر اثنی عشری رئیس سازمان نظام صنفی رایانه ای در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، تأکید کرد: یکی از برنامه های این سازمان با همکاری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و نهادهای مربوط به فناوری این است که تا سال 1401 درآمد بازار آی تی را دو برابر کنیم.

وی افزود: اسفندماه سال گذشته رونمایی از سامانه بیستون را داشتیم که بیست محور اساسی در آن وجود دارد و به این دلیل با نام بیستون معرفی شده است که این کوه نماد استحکام و توسعه است.

اثنی عشری افزود: خوشبختانه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات نیز به فناوری این سازمان علاقمند بود و در دستورکار این وزارتخانه نیز افزایش بازار آی تی قرار گرفته است.

وی در سرانجام اظهار داشت: ایجاد ظرفیت شغلی و اشتغال از محورهای مهمی است که در این طرح دنبال می گردد و البته نمودارهای شاخص رشد برای فعالیت های فناوری اطلاعات همیشه مثبت بوده است.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31786

به "افزایش 2 برابری بازار IT تا سال 1401" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 2 برابری بازار IT تا سال 1401"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید