ارتقای جایگاه صنایع دستی استان های غرب کشور

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران/لرستان معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ارتقای جایگاه صنایع دستی استان های غرب کشور را یکی از برنامه های اصلی این وزارت خانه دانست.

ارتقای جایگاه صنایع دستی استان های غرب کشور

پویا محمودیان در حاشیه افتتاح فاز زون ایکس مجتمع گردشگری بعثت مال خرم آباد اظهار کرد: با توجه به اهتمام وزیر در خصوص ارتقای جایگاه گردشگری استان های غرب کشور برنامه تعیین معاونت صنایع دستی و هنرهای سنتی ایجاد بازارچه های فروش دائمی، نمایشگاه های صنایع دستی، سایت های تجارت الکترونیکی حوزه صنایع دستی شهرهای ملی و جهانی است.

وی ادامه داد: همچنین تعریف پروژه های تلفیقی صنایع دستی و گردشگری جز برنامه های اصلی این معاونت در راستای ارتقای جایگاه صنایع دستی و گردشگری استان های غرب کشور است.

محمودیان با اشاره به جاذبه های گردشگری بی نظیر لرستان شرح داد: به عنوان یک ایرانی به خود بالیدم و مجذوب جاذبه های بی نظیر لرستان و شهر خرم آباد شدم.

معاون صنایع دستی و هنرهای سنتی وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گفت: مجتمعی که امروز افتتاح شد به عنوانی یکی از زیرساخت های گردشگری با توجه به توانمندی ها و قابلیت ها از اهمیت زیادی در جذب گردشگران داخلی و خارجی برخوردار است.

وی جاذبه های بی نظیر لرستان در حوزه های میراث فرهنگی و سایت های تاریخی و جاذبه های گردشگری و داشتن بیش از 52 رشته فعال صنایع دستی را گنج پنهانی دانست و اضافه نمود: امیدواریم لرستان با داشتن این قابلیت ها در آینده نه چندان دور به عنوان یکی از مقاصد اصلی گردشگران داخلی و خارجی و در صدر مقاصد گردشگری شناخته شود.

parisro.ir: پاریس: سفر به فرانسه و زیباترین شهر دنیا

tatilatro.ir: تعطیلات رو: مجله مسافرتی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 آذر 1400 بروزرسانی: 17 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 57986

به "ارتقای جایگاه صنایع دستی استان های غرب کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ارتقای جایگاه صنایع دستی استان های غرب کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید